montenegro.reismee.nl

Dag 14 - Een rustdag in Ulcinj.

Hallo mede reiziger,

We waren gisteren afgepeigerd van deze dag en hadden gezegd dat we vandaag een rustige dag zouden gaan houden. Dat betekent dat we geen wekker zetten en dat we allemaal uit onszelf wakker mogen worden. Zelfs ik heb voor mijn doen uitgeslapen, ik was pas om 7 uur wakker. De laatste kwam er om 10 uur uitrollen. Gisteren zijn we met een enorme onweersbui gaan slapen. Een machtig gezicht om over de Adriatische zee de bliksem te zien gaan! Sommigen gingen horizontaal over het water, anderen gingen kaarsrecht naar beneden. Sommige bliksemstralen zag je niet, maar verlichtten de hele hemel. Je voelt je erg nietig door al dat natuurgeweld.

Maar goed, wat ga ik om 7 uur doen? Als ik blijf liggen, ga ik vast en zeker ruzie krijgen met Inge, dus ik ga me maar alvast klaarmaken. Vandaag heb ik nog een goede vriend leren kennen trouwens. De airco draaide al lekker op volle toeren, maar de wc was vandaag mijn beste vriend. Gisteren hebben we bij een restaurantje gegeten, maar de sjasliek was niet lekker, er zat geen smaak aan. Hij leek verder wel goed bereid, maar mijn intestinale systeem dacht hier anders over. Hier heb ik bijna nooit last van, maar vanochtend wel. Ik ben weer lekker schoon van binnen, zal ik maar zeggen. En warm dat het buiten al was! Na 10 uur vroeg men wat er vandaag op het programma gaat komen. Lekker zwemmen in zee, misschien? Goed idee, maar ik blijf vandaag bij mijn vrienden, als jullie dit niet erg vinden.

De groep voelde zich bezwaard om mij thuis te laten, maar ik moedigde ze aan dat ik dit helemaal niet erg vond. Ik vermaak me wel, zorg dat jullie plezier hebben. De groep gaat naar long beach, een strand op 20 minuten rijden en volledig met zand. Er zijn daar ligbanken met parasols. De groep heeft zich prettig vermaakt en kwam rond 17 uur weer thuis. Iedereen ging zich opknappen en inmiddels was ik ook weer het heertje, zal ik maar zeggen. Ik had honger als een paard, dus ik lust wel wat. Vandaag hebben we Italiaans gegeten. Pizza, penne en een kip uit een bepaalde streek. Wat smaakte het daar goed! Na het eten hebben we nog langs de boulevard gelopen en daarna weer terug naar het huisje. Om 21 uur is het hier helemaal donker, we kunnen lekker met een briesje op het balkon zitten. Het verslag is dus vandaag iets korter, dan normaal door omstandigheden. Morgen zijn er plannen om naar het stadje Bar te rijden, ook aan de kust en een half uur rijden hiervandaan. Tot morgen!

Reacties

Reacties

Marlous

Oh wat vervelend dat je je niet lekker voelde vandaag! Fijn dat je snel bent opgeknapt! Lekker slapen en morgen weer leuke dingen doen! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!