montenegro.reismee.nl

Dag 15 - Weer een rustdag in Ulcinj

Hallo mede reiziger,

Vanmorgen blijkt dat het programma er toch iets anders uit zal komen te zien. Ondanks dat ik me best aardig voel, blijk ik mijn vriendschap met het toilet toch nog niet los te kunnen laten.…., waardoor een bezoek aan Bar niet heel aanlokkelijk is. Ook Inge vraagt zich hardop af, of Bar wel een goed idee is. Er zijn daar 3 dingen te zien: een kasteel, een olijfboomgaard en in Bar staat 1 van de oudste bomen ter wereld. Dit is een olijfboom van meer dan 2000 jaar oud. Maar ja, als je hiervoor eerst weer een rit moet rijden die identiek is als die van het Skadarmeer, dan kan je je afvragen of je dit wilt doen. Inge voelt meer voor een rustige dag. We besluiten met elkaar om dan toch ieder ons eigen gang te gaan. De 1 gaat het oude centrum van Ulcinj in, er worden wat wassen weg gedraaid, er wordt wat gestudeerd en ik? Ik heb maar eens bedacht om een krachtig soepje te maken. Dat vindt mijn gestel vast wel prettig om iets zoutigs te krijgen.

Dus als lunch hebben we een krachtig groentesoepje met wat broodjes döner. Na de lunch gaan Britt en Sergio toch nog even naar Bar en blijven Inge en ik thuis. Mijn buik geeft aan dankbaar te zijn en komt steeds meer tot rust. In de avond is het lekker om even over de boulevard te lopen en wat te eten, met een ijsje toe. Het is om 21 uur al donker en op het balkon is het lekker bijkomen met het windje wat voorbij waait.

Morgen hoop ik weer mee te kunnen gaan en nog wat leuke dingen te kunnen doen. Voor nu is het niet anders en is deze blog mogelijk de kortste van deze vakantie.

Reacties

Reacties

Marlous

Verstaging om goed naar je lichaam te luisteren! Hopelijk morgen beter ❤️

Elina

Wat er sneu Patrick, ik hoop dat je er een middeltje voor krijgt !! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!